مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» خرید کتاب الکترونیکی آموزش فرانت پیج ( Front Page )

آموزش اورجینالfront page

آموزش  اورجینالfront page


فرانت پیج FrontPage 2003 یکی از معروفترین و کاربردی ترین نرم افزار ساخت صفحات وب بوده که بهمراه مجموعه آفیس ارائه میشد . اما از آفیس ۲۰۰۷ به بعد این نرم افزارحدف شد . با این حال بسیاری از کاربران از محیط ساده وجذاب فرانت پیج رضایت داشته و از آن استفاده میکنند . این نرم افزار هنوز یکی از کاربر پسندترین نرم افزارهای تولید و ساخت صفحات وب است. با استفاده از این نرمافزار، کاربران قادر خواهند بود که به راحتی به ایجاد صفحات وب، بررسی و پیاده سازی روابط بین صفحات وب، بارگذاری و آپلود سایت، دسترسی به محتویات و فایلهای آپلود شده و ویرایش سایتهای از پیش طراحی شده بپردازند. این نرمافزار بطور بسیار عام پسند قابلیت کد نویسی برای صفحات وب را محیا نموده است که این عوامل و دیگر عوامل موجود در این نرمافزار، موجب شده که هنوز هم بسیاری از طراحان وب، ازقدرت و سادگی آن بهره ببرند.

لازم بذکر است که نسخه 2003 این نرمافزار، آخرین نسخه ارایه شده توسط مایکروسافت است که همراه با بسته آفیس 2003 ارایه شده بود. اما بعد از این نسخه، نسخه جدید با این عنوان ارایه نشده است.
شماره مجوز155/3332

فروشنده: بلوط

قیمت: 8,500 تومان

درصد :50

روش خرید: برای خرید آموزش اورجینالfront page، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


http://g2012.persiangig.com/other/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D9%BE%D8%B3%D8%AA%DB%8C4.jpg

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   روانشناس ایرانی در لندن   |   ساخت وبلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده